Wniosek o udostępnienie informacji dotyczącej wynagrodzeń obowiązujących w urzędach

Na podstawie przepisu art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej Prezes Stowarzyszenia złożył do Dyrektorów Generalnych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz 20 Ministerstw wniosek o udostępnienie informacji dotyczącej wynagrodzeń obowiązujących w urzędach oraz wewnętrznych procedur określających zasady przyznawania wynagrodzeń/zaszeregowań w danej kategorii stanowisk.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną treścią wniosku.

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej został złożony w ramach akcji “Wszystko co chcielibyście wiedzieć o służbie cywilnej, ale baliście się zapytać”. Czekamy na propozycje innych pytań i prosimy o ich przesłanie na adres zarzad@saksap.pl. Wasze pytania będziemy kierować do właściwych organów w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej. Treść pytań i uzyskanych odpowiedzi opublikujemy na naszej stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Celem akcji jest dostarczenie odpowiedzi na nurtujące Was pytania oraz zidentyfikowanie obszarów, w których występuje istotne zróżnicowanie w zakresie stosowania przepisów ustawy o służbie cywilnej.